Thursday 27 December 2012

Songs of the Year

Саяхан оны шилдэг цомгийг өөрийнхөө үзэмжээр шалгаруулсан. Одоо тэгвэл оны шилдэг дуу буюу синглийг танилцуулах гэж байна. Дахиад хэлхэд энэ зөвхөн миний үзэмжээс хамаарсан тул зарим нэг дуртай дуу тань ороогүй бол надад тэгэж их таалагдаагүй гэсэн үг.

Хамгийн түрүүнд The XX хамтлагийн Angels. Гайхалтай дуу, шүлэг. Яг ийм original хамтлагууд миний чихийг өөрсөндөө татдаг гэж байгаа. Сингл чартуудад миний хүссэн шиг дээгүүр явж чадаагүй ч би нөгөө талдаа хэтэрхий mainstream болоогүйд нь баярладаг...


Muse хамтлаг энэ жил шинэ  "The 2nd Law" цомгоо гаргасан. Гэснээс тэдний цомог надад сүүлийн үед маш их таалагдаад байгаа, түрүүчийн листэнд оруулхаа мартчихаж :P. Анх сонсоход хуучны Muse биш хэтэрхий элетктро санагдагдаж байсан ч сонсох тусам надад таалагдаж эхэлсэн гэж. Гэхдээ тэр dubstep эдр бол арай илүү л дээ. 
Тэдний Madness сингл нь үнэн солиотой. Та энэ дууг маш сайн чихэвч эсвэл хөгжимтэй байж хүчийг нь мэдэрнэ ;)...


Дараагийнх нь The Wanted-ийн I Found You. Энэ хамтлаг сүүлийн үеийн boy band-ууд дундаас proper гэж миний зүгээс хэлдэг хамтлаг. Сингл UK chart-д 3-т бичигдэж байсан байгаа. Видео клип гоё :))...



Noel Gallagher-ийг энэ жагсаалтанд оруулахгүй бол болохгүй ээ гэж. Түүний If I Had a Gun сингл надад маш их таалагдсан. Дууг албан ёсны цомгийн анхны сингл болж зарлах гэж байсан боловч, мань эр шийдвэрээ өөрчилж хойшлуулсан юм. Мөн If I Had a Gun гэдэг hashtag twitter дээр хэд хэдэн өдөр дэлхий даяар trend болсон аж.


Lana Del Rey энэ жил маш гайхалтай дуунуудыг бидэнд хүргэсэн. Тэдгээр дундаас Ride надад олон юм бодогдуулсан. Ер нь хүнийг мэдэхгүй байж шууд дүгнэлтэнд хүрэх нь утгагүй. Хүмүүс хэтэрхий их ухаантай болоод нэг нэгнийгээ judge хийгээд байдаг болчихож. Хэрэв чи тэр хүний дотор орж үзээгүй бол хэзээ ч битгий дүгнэ!!!


Тэгээд эцэст нь Calvin Harris - Sweet Nothing... Sick!!! Florence Welch дуун дээр маш сайн хамтарж ажиллассан...


0 comments:

Post a Comment